En we mogen weer! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Elske Moring - WaarBenJij.nu En we mogen weer! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Elske Moring - WaarBenJij.nu

En we mogen weer!

Blijf op de hoogte en volg Elske

28 Mei 2016 | Nederland, Wageningen

Hallo allemaal,
Jullie weten wat het betekend als er weer een reisverslag online komt: Ik mag weer ergens heen! Dit keer misschien iets minder ver, maar daarom niet minder leuk! Volgende week vrijdag vertrek ik naar Spanje! Met een vak van mijn opleiding gaan we projectwerk doen in Spanje. Ik zal even kort uitleggen wat we gaan doen.

Ik ben nu bezig met de master International Land and Water Management. Voor het laatste vak van dit jaar zijn we bezig met een project. Onze opdracht bestaat uit het onderzoeken naar mogelijkheden om op een actieve wijze actoren te betrekken bij het ontwikkelen van klimaat adaptatie. Veel moeilijke woorden, maar het einddoel is om op verschillende manieren workshops te ontwikkelen en uit te voeren, om op die manier het probleem van klimaat verandering in beeld te brengen en de percepties van de actoren eraan te verbinden. Daarbij kijken we vooral naar het proces van deze methode. Ik ben erg super enthousiast over, want ik heb wel aan workshops meegedaan, maar niet ontwikkeld. Verder vind ik het heel erg leuk dat we met lokale mensen aan het werk mogen en ook nog deels creatief mogen zijn met de invulling van de workshops.
Met we bedoel ik mijn groepje, die uit Jelle, Luca, Nienke en Eva bestaat. We zijn nu druk bezig met de voorbereidingen voor Spanje en vanaf volgende week mogen we het gaan uitwerken in Spanje. We gaan naar Albaida, wat tussen Valencia en Allicante ligt, een gebied dat vooral bekend staat om zijn citrus, olijven en wijn. We gaan met de hele master groep, wat uit iets van 50 personen bestaat (misschien wat meer, misschien wat minder). We logeren in El Pansat, een hotel met kleine bungalows en een zwembad. Dus vermaken zullen we ons zeker!

Daarna ben ik nog van plan om te gaan interrailen door Europa! Ik wil in ieder geval meer van Spanje zien en dan door Italie naar Kroatie, waar ik Evan (broertje) ga opzoeken!

Veel leuke dingen in het vooruitzicht dus weer!
Keep you posted!



  • 28 Mei 2016 - 13:00

    Wilma:

    Ben nu alweer benieuwd naar je verslagen!!!! Veel succes daar...

  • 29 Mei 2016 - 01:02

    Oma Karin:

    Fijn Elske dat we mee gaan beleven. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elske

Vrolijke land en water manager die graag wat van de wereld ziet!

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 44620

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 28 Mei 2016

Study & traveling South of Europe!

14 April 2014 - 04 Augustus 2014

Stage in Cambodja & roadtrip door Vietnam

04 November 2010 - 06 Mei 2011

Mijn eerste reis... Zuid Amerika, here i come

Landen bezocht: