nog maar drie dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elske Moring - WaarBenJij.nu nog maar drie dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elske Moring - WaarBenJij.nu

nog maar drie dagen!

Blijf op de hoogte en volg Elske

11 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal.

Nog maar drie dagen en dan ben ik op weg naar Cambodja!
Ik heb er echt heel erg veel zin in! Maar deze week was nog wel even spannend! Zo heb ik gister nog een wortelkanaalbehandeling gehad (gelukkig nu en niet bij een tandarts in Cambodja ;)) en heb ik vandaag nog even mijn visum kunnen ophalen. Dat was nog wel even stressen want ik kon het pas vorige week opsturen en ik was echt bang dat ik mijn paspoort niet op tijd terug zou hebben. Maar het is gelukt!

Zondag mijn tas inpakken en hopelijk dan niks vergeten! Zolang ik mezelf maar mee neem, mijn paspoort en vliegtickets en wat geld, dan kom ik een heel eind zou ik zo zeggen. Maar ook mijn klamboe, deet, zonnebrand en tandenborstel lijkt me ook wel handig.
Maar nu eerst nog even lekker genieten in Haarlem!
Het volgende bericht zal vanuit Cambodja komen! Ik ben benieuwd wat we dan al hebben beleefd!

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elske

Vrolijke land en water manager die graag wat van de wereld ziet!

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 44727

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 28 Mei 2016

Study & traveling South of Europe!

14 April 2014 - 04 Augustus 2014

Stage in Cambodja & roadtrip door Vietnam

04 November 2010 - 06 Mei 2011

Mijn eerste reis... Zuid Amerika, here i come

Landen bezocht: